Bremer Hachez Chocolade GmbH & Co KG on asutatud Belgia päritolu šokolaadivalmistaja Joseph Emile Hachez poolt 1. juulil 1890. Alates sellest päevast ongi parimaid Hachezi šokolaaditooted valmistatud samas kohas – ettevõtte peakorteris Westerstraßel, Bremeni südames. Alates tehase asutamisest 1890. aastal, toodetakse rikkaliku kakaosisaldusega šokolaade selles tehases ikka algse retsepti järgi, mille loojaks oli Joseph Emilie Hachez. Hachezi tehases töötavate inimeste kirg šokolaadi vastu on garantiiks, et tippkvaliteet on kogu tootmisprotsessi kõige püsivam ja kindlam märksõna. Kõik, alates kakaoubade valimisest ja lõpetades toodete viimistluse ja pakendite disainiga, peab rahuldama ka kõige nõudlikumat šokolaadispetsialisti. Ainult umbes 3% kogu maailma kakaoubade toodangust vastab Hachezi standarditele, sest tehas kasutab ainult premium klassiga kakaoube – pärit peamiselt Lõuna-Ameerikast – oma šokolaadide tootmisel. Ainult siis, kui kakao-oa maitse, lõhn, niiskusesisaldus, struktuur ja välimus on õige, kasutab Hachez kakaouba oma šokolaadi tootmiseks. Võtab aega rohkem kui 100 tundi, et ubadest saaks valmistoode. Hachez on üks väheseid ettevõtteid, millel on kontroll iga tootmisetapi üle. Šokolaaditehase HACHEZ tooted on väga edukad Põhja-Ameerikas, Euroopas, Aasias ja tax free poodides. Kommikeskus OÜ-l on rõõm ja au olla Hachezi kvaliteedi ainuesindaja ja ditribuutor Eestis.

FEODORA CHOCOLADE GmbH & Co. KG on arenenud välja suhkru rafineerimistehasest, mis asutati Tangermündes, Elbe jõel 1826. aastal. Pärast II maailmasõda firma võõrandati ja osa tehasest demonteeriti. Tehas leidis endale uue ja sobivama koha Bremenis, kus firma käivitas uuesti oma šokolaadi ja pralineetootmise. Kõrgkvaliteetsete šokolaadide ja pralineede bränd Feodora võlgneb oma nime printsess Feodorale. Suhkrutööstur Hermann Meyer Tangermündest töötas 1910. aastal välja uue, väga elegantse šokolaadi retsepti ja küsis keisrinna Auguste Victoria luba nimetada oma šokolaad tema õe, printsess Feodora järgi. Keisrinna oli nõus ja sellest ajast alates kaunistavad tema õe allkiri, samuti kroon ja kuningakoja Schleswig Holstein’i vapp Feodora šokolaadide pakendeid. Feodora šokolaad vastab Teie kõrgeimatele ootustele kuna kvaliteedist hoolitakse tehases väga. Isegi tänapäeval toimuvad kõik sammud tootmisprotsessis – alates kakaoubade käitlemisest kuni lõpptoote viimistlemiseni – ühe katuse all. Ainult umbes 3% kogu maailma kakaoubade toodangust  vastab Feodora standarditele, sest tehas kasutab ainult premium klassiga  kakaoube – pärit peamiselt Lõuna-Ameerikast – oma šokolaadide  tootmisel. Kommikeskus OÜ-l on rõõm ja au olla Feodora kvaliteedi ainuesindaja ja ditribuutor Eestis.

petersPeters GMBH. “Jäätis külmast Franzust” oli esimene slogan, millega nimi Peters sai 1936.a. tuntuks Saksamaal, Lippstadis, sest maiustuste meister Franz Peters oli rajanud väikese jäätisesalongi Lippstadi südames. Talvel sai sellest kohvik. Varsti sai Café Peters tuntuks ka väljaspool linnapiire oma erakordselt maitsvate kookide ja küpsiste poolest, mida seal serveeriti. 1975 alustatakse esimeste šokolaadide tootmist. Alguses toodetakse ainult väikestele kommipoodidele trühvleid, aga varsti saab kohvik esimese suurkliendi nimega Most. Varsti järgnevad Lufthansa ja teised. 1977 – tunnustus Petersi kõrge kvaliteedi eest terendab silmapiiril. Café Peters uueneb ja laieneb. Varsti saab Café Peters auhinna “Goldene Kaffeetasse”, mis on sarnane restoranidele omistatava Michelin Star’iga. 1993. aastaks on kohvikust saanud tehas. 1996 laiendatakse eksporti. 2008 arendab Norbert Frochte-Peters välja Pecaré ®. Parimad pehmest šokolaadimassist täidised on kaetud habemenoana õhukese šokolaadikihiga. Tootmisprotsess on Petersi poolt patendiga kaitstud, samuti kaubamärk ja disain. Petersi tooteid tarnitakse praegu rohkem kui 31 riiki. Tänu uuenduslikule sortimendile on Peters võimeline kasvama ka keerulisematel aegadel. Ettevõte Peters GMBH on Saksamaa üks juhtivaid kõrge kvaliteediga kondiitritoodete tootjaid. Kombinatsioon parimatest trühvlitest, šokolaadist ja võiküpsistest on väga haruldane. Kogu maailma laieneva firmana, mis asub Lippstadt’is, töötab Petersis kuni 150 inimest hooaja jooksul. Keskendub see traditsiooniline perefirma kvaliteedile ja innovatsioonile. Kuni 180 tooteuuendusega aastas püstitab noor arenev meeskond pidevalt uusi standardeid. Kommikeskus OÜ on rõõmuga Petersi kvaliteedi distribuutor Eestis.

LambertzHenry Lambertz GmbH & Co. 1688  asutab Henry Lambertz pagaritööstusettevõtte  “House of the Sun” Aachenis ja algab pagaritoodete küpsetamine traditsiooniliste retseptide järgi. 1860 toimub revolutsioon tootmises – Lambertzi tehases hakatakse kasutama aurumasinaid. 1872 Lambertzi šokolaadiküpsised – esimesed šokolaadiglasuuriga küpsised Saksamaal! 1974 Lambertz võtab üle Düsseldorfi ettevõtte Crux. 1989 Lambertz võtab üle ettevõtte Heerman ja omandab osaluse kondiitriäris Otten. 1994 Lambertz võtab üle Weiss Neu Ulm and Wolff tehased, mis muudab kohaliku perefirma pagaritoodete tootmise liidriks Saksamaal. 1998 Lambertz Groupi üks tehas viiakse Poola ja asutatakse Lambertz Polonia. 1999 Lambertz Group võtab üle ettevõtted Kinkartz ja Haeberlein & Metzger. Alates asutamisest on tehas tootnud kõrgeima kvaliteediga kondiitritooteid ühendades sajandeid vanu traditsioone kaasaegse tehnikaga. Täna on Lambertzi Grupp üks pika säilivusajaga kondiitritoodete tipptootjaid Saksamaal. Nende tooteid võib leida peaaegu kõikjal maailmas. Kommikeskus OÜ-l on rõõm ja au olla Lambertzi kvaliteedi esindaja ja ditribuutor Eestis ja Lätis.

wawelWawel S.A. on uhke oma traditsioonide üle, mis ulatuvad 19. sajandi lõppu. Adam Piasecki asutas kondiitritoodete ettevõtte Krakówis 1898. Aastal 1910 avas ta, kui tunnustatud kondiiter, šokolaadivabriku. Piasecki tooted on muutunud peene maitse ja kõrge kvaliteedi sünonüümiks. Esimene firmapood avati Krakowis Main Market Square’il kus ka teised tuntud Euroopa maiustuste tootjad hakkasid avama oma filiaale. Pischinger Chocolate Factory avati 1922, millele järgnes Suchard Chocolate Factory 1925. Pärast Teist maailmasõda ühendati kolm konkureerivat tehast ja 1951 asutati Wawel Confectionery Plant. Peagi sai tehasest üks edukamaid maiustuste tootjad Poolas. 1914.a. tuli tootmisliinilt päevas 1 500 kg maiustusi. Ettevõte pakkus üle 100 erineva toote. Iga toodet kaunistas elegantne pakend. Igal tehasel oli erinev tootmisprofiil. Tehas nr 1 tootis peamiselt pralineed, šokolaadikompvekke ja šokolaadipulki. Tehas nr 2 tootis šokolaaditahvleid, täidetud šokolaade, karamelle ja kakaod. Tehas nr 3 tootis peamiselt vahvleid ja “Michałki” komme. Aastal 1992 otsustas valitsus ettevõte erastada, mis oli tingitud turu nõudlusest ja muutuvast majandusolukorrast. Selle ümberkujundamise tulemusena loodigi Wawel SA. Läbimurde hetk saabus Wawelile, kui ettevõtte aktsiad noteeriti Varssavi börsil 11. märtsil 1998. 2006.a. koliti tootmishoone Krakowist välja. Seda otsust mõjutas tugevasti Wawel SA dünaamiline kasv kondiitritoodete turul. Waweli SA uus tehas asub ligi 6 hektaril Dobczyce tehnopargis. Ettevõtte peakorter on endiselt Krakówis. Kommikeskus OÜ-l on rõõm ja au olla Waweli kvaliteedi ainuesindaja ja ditribuutor Eestis ja Lätis.

maestraniMaestrani Schweizer Schokoladen AG. Juba üle 150 aasta on maestrani täielikult pühendunud šokolaadi valmistamisele. maestrani Šveitsi tehases töötavad pühendunud šokolaadimeistrid, kes toodavad magusaid hõrgutisi nii noortele kui vanadele brändinimede maestrani, Minor ja Munz all, samuti Private Label ja reklaamšokolaade. maestrani Schweizer Schokoladen AG kuulub kolmele perekonnale.
Ajalugu. 1846: Aquilino Maestrani hakkab tootma šokolaadi. 1852: Aquilino avab äri Krongasse’s. Seda aastat loetakse tegelikuks tänase ettevõtte asutamisaastaks. 1875: Nõudlus maestrani toodete järgi ületab olemasolevad tootmisvõimsused. 1880. Aquilino Maestrani sureb. Äri, mille pärisid tema kolm poega, jätkab arenemist nime all A. Maestrani & Co. 1912: Uueks ärinimeks saab Maestrani Schweizer Schokoladen AG. 1998: Ostetakse šokolaadivabrik Munz. 1999: Uue tehasehoone avamine Flawil’is.
maestranil tundub olevat nn. kuues meel šokolaadi suhtes. Läbi aastate on maestrani omandanud teerajaja staatuse šokolaadi valmistamisel ja saanud edukaks kaasaegseks ettevõtteks pakkudes silmapaistvat valikut šokolaade ja maiustusi.

logo_wp

Torrefazione Paraná on osa Giannelli Group’ist, mis koosneb 12 ettevõtest, mille tegevusalad on veini tootmine, toidu ja jookide tootmine, toitlustamine, restoranid, kohvikud, Itaalia gurmepoed, raamatupoed ja muuseumid. Torrefazione Paraná asutati Roomas 1960.a. hr. Ruggero Giannelli poolt, kellel on põhjalikud teadmised röstimiskunstist. Torrefazione Paraná on praegu dünaamiline ja kaasaegne tööstus, mis toodab suurepärase kvaliteediga, konkurentsivõimeliste hindadega ja piisavalt erinevaid tooteid, et rahuldada iga maitset ja turgu. Torrefazione Parana esindab Itaalia käsitöötraditsioone ja kogemusi, mida toetab kaasaegne tehnoloogia. Röstitud kohviubadest luuakse parimad kohvisegud, mille täidlus, täiuslik tasakaal ja peen järelmaitse annavad klientidele unustamatu maitseelamuse. Pärast 40 aastat kestnud tegevust kohvi müüja, paljude kohvikute omaniku ning üle 500 kliendi varustajana Itaalia turul, alustas Torrefazione Paraná 1997.a. Paraná Caffè brändi eksporti rahvusvahelisel turul. Paraná Caffè on esindatud Euroopas, Ameerikas, Austraalias ja Hiinas. Torrefazione Paraná valiti aastal 2010 INEI (Institute National Espresso Italiano) koolitajaks (väljaõpet pakkuvaks tehaseks) ja samuti sertifitseeris INEI kohvioad Espresso Italiano ja Extra Bar Premium. Parima kvaliteediga puhtad Arabica orgaanilised kohvioad on kasvatatud 1500 meetri kõrgusel ja eksporditud Caffè Paraná’le väikeste tootjate poolt Kesk- ja Lõuna-Ameerikast. Tootjate hoolsus ja oskus toota traditsiooniliste meetoditega on sertifitseeritud õiglase kaubanduse ja mahepõllumajanduslike organisatsioonide poolt. See tagab, et Caffè Paraná on kohelnud ubade kasvatajaid õiglaselt ja tasunud neile korralikult nende töö eest. Paraná Caffè valmistab oma kohvisordid eranditult viiest parima kvaliteediga puhastatud Arabica oast, mis pärinevad Kesk- ja Lõuna-Ameerikast ning Aafrikast (Santos, Costa Riga, Guatemala ja Ethiopia) ning parima kvaliteediga Robusta oast, mis tuuakse Indiast. Iga kohviuba on röstitud eraldi ja siis oskuslikult segatud – selline protsess tagab täiusliku röstimisaja igat sorti kohviubadele. Sellise tootmisprotsessi lõpptulemusena luuakse suurepärased Caffè Paraná segud millest valmistatud kohv maitseb alati nagu klassikaline Itaalia traditsioonide järgi valmistatud Espresso Italiano. Paraná Caffè on auhinnatud 2008.a. International Institute Tasting Coffee poolt korraldatud International Coffee Tasting konkursil. Paraná Caffè sai auhinna kvaliteedi ja maitse eest (Espresso Italiano kohviuba). Kakskümmend kuus itaallasest ja välismaalasest degustaatorit maitses 130 kohvisorti kõikjalt maailmast. Paraná Caffè Espresso Italiano kohvisort pälvis kõrgeima tunnustuse. Seesama kohvisort pälvis kuldmedali ka International Coffee Tasting Asia 2013 konkursil, mis toimus Jaapanis ning sama konkursi raames 2017. aastal, mis toimus seekord Hiinas.

Efferve_logo_wpEurobubblies Inc. peakontor asub Ashlandis, Massachusetsis, Lääne-Bostonis, USAs. Asutatud 1992.a. on ettevõte laiendanud oma äri üle kogu USA, Kanada ja Lääne-Euroopa. Euroopa tehas, S.E.M. DES SOURCES DE SOULTZMATT, asub Prantsusmaal ilusas Alsace piirkonnas. Limonaadide tootmiseks kasutab Euroopa tehas mineraalvett allikast, mis alub Vosges’i jalamil. Soutzmatt allikas avastati frantsiskaani munkade poolt juba 1272 ja see sai tuntuks oma kõrge kvaliteediga puhta vee poolest, lisaks tähendasid hiljem roomlased vee tervendavat mõju. Tänapäeval on see vesi ikka tuntud omanäolise kordumatu ja värske maitse poolest. Limonaadide valmistamisel kasutatav siirup sisaldab segu sidruni naturaalsest mahlast, suhkrust ja sidrunhappest. Kombinatsioon siirup ja looduslik allikavesi pakub peent värskendavat maitset, mis baseerub sidrunil ja kergelt kihiseval allikaveel. Tooted on GMO-, gluteeni- ja allergeenidevabad, naturaalse värvi ja maitsega. Värskendav nauding on pakendatud stiilsesse reljeefse klaasiga pudelisse (0,75l). Efferve limonaadide slogan on – Rõõm silmades ja pidu suus!

newlogo2Bovetti CHOCOLATS SAS. Valter Bovetti (päritolult itaallane, kolis Prantsusmaale 1986.a.) alustas šokolaadi tootmist 1994.a. oma garaažis, valmistades šokolaadist naelu ja tööriistu. 2004.a. avati uus suur tehas Prantsusmaal Perigord’i regioonis – tootmine, õpikoda, muuseum ja kauplus kõik koos. Samal aastal pälvis Bovetti kakaopasta Pariisi näitustelt innovatsioonauhinna. 2005. aastaks oli Bovetti laisendanud eksporti üle Euroopa ja USA’sse. 2006.a. pälvisid Bovetti aperitiivšokolaadid Pariisi näitustelt taas innovatsiooniauhinna. 2011. aastaks eksportis Bovetti oma tooteid 37 riiki. 2012. aastaks on Bovetti saanud Fairtrade sertifikaadi oma orgaanilistele toodetele, mis on toodetud Dominikaani Vabariigist pärit kakaooast.
Bovetti tootmises kasutatav kakaouba on pärit põhiliselt kolmest riigist – Ecuadorist, Ghanast ja Papuast. Tootmises kasutatakse puhast kakaovõid ja ei lisata teisi taimseid rasvu, samuti ei kasuta tehas alates 2008. aastast sojaletsitiini. Kõik toodete koostisosad valitakse alati suurima hoolega – kreeka pähklid Perigord’ist, meresool Guerande’st, tšilli d’Espelette’st jne. Kõik kasutatavad toiduvärvid on looduslikud. Bovetti toodab erinevas suuruses šokolaaditahvleid, šokolaadiga kaetud erinevaid pähkleid ja puuviljatükke, aperitiivšokolaade ehk šokolaadiga kaetud roseepipraid, espelette tšillit jm., mida sobib kasutada aperitiiviks klaasi veini või šampanjaga või lisada liha- või kalaroogadele või siis hoopis magustoidule (jäätisele või sorbetile). Veel toodab Bovetti VERITABLE® šokolaadikreeme, Bimbi® šokolaadikujukesi ning erineva maitse ja kujuga Bovetti pastasid®, sest Valter Bovetti aitas lapsepõlves isal, kes pidas Piedmontis restorani, igal pühapäeval pastat valmistada.
Kõik Bovetti tooted vastavad HACCP (Hazard Analysis Critical Control Point) kvaliteedistandardile.

Klett_Logoblau

Klett Schokolade GmbH & Co. KG. Ettevõte on asutatud 1953 Walter Klett’i poolt. Klett Schokolade GmbH & Co. KG on traditsioonilise perefirma. Juba üle 60 aasta toodab tehas edukalt maitsvaid ja kvaliteetseid šokolaadist õõneskujusid ja on usaldusväärne ning kvaliteediteadlik partner klientidele ja lõpptarbijatele. Põhirõhk on hooajatoodetel nagu jõulud ja lihavõtted. Tänasel päeval toodab tehas umbes 200 erinevat šokolaaditoodet ja on võimeline tootma ka vastavalt klientide erisoovidele. Klett on tuntud ja kvaliteetne bränd, mis ühendab käsitöötraditsioonid kaasaegsete tootmisprotsessidega, toodang vastab HACCP süsteemi kvliteedistandardile ja on IFS sertifitseeritud (versioon 6). Tootmises kasutatakse ainult parimaid valitud tooraineid šokolaadi valmistamiseks, vedelale šokolaadile lisatakse ainult looduslikku vaniljet, kasutatakse ainult parimat piimašokolaadi, peetakse rangelt kinni hügieeni- ja kvaliteedinõuetest ning koolitatakse oma kvalifitseeritud personali pidevalt.

Confiserie Heilemann GmbH. HEILEMANNi edulugu sai alguse rohkem kui 60 aastat tagasi.
1955. aastal alustas Karl Heilemann väikesemahulist käsitööšokolaadide tootmist Memmingenis, mis asub kaunis “Allgäu” piirkonnas Baierimaa lõunaosas. 1977. aastal kolis ettevõte suurenenud tootmise Woringeni. Tänu kasvavale nõudlusele HEILEMANNi šokolaadide järele laiendati tehast taas 2007. aastal, ühendades nüüdisaegseima tehnika ning tootmisseadmed, traditsioonilised retseptid ja oskusteabe.
HEILEMANN on täna ikka veel ühe omaniku juhitud ettevõte. Kuni 150 oskustöölist tegeleb unikaalsete meistriteoste tootmise ja turustamisega. “EI säilitusainetele ja kunstlikele värv- või maitseainetele” on iga nende retsepti põhiprintsiip. Kõrgeimate toidustandardite järgimine on loomulik ja alates 2015. aastast on tehas UTZ-sertifikaadi omanik.
Tootmises kasutatakse rohkelt käsitööd ja nii luuakse peened šokolaadid, pralineed, kujukesed, kingitused ja hooajatooted. Parima kakao valik, ainult parimate koostisosade kasutamine, erakordsete retseptide loomine ja läbimõeldud disain on alati suunatud ühele peamisele ideele: kompromissitu kvaliteet!

Viba Sweets GmbH. Viba on keskmise suurusega kondiitritööstus Schmalkaldenis Tüüringis, Saksamaal. Pika ajalooga ettevõte alates 1893. aastast. Sellel aastal avasid õed Willi Viebahn ja Anna Reim Schmalkaldenis kohviku “Café Viebahn”, kus müüsid omatehtud maiustusi. 1920. aastateks on tootevalikut laiendatud erinevate pralinee ja martsipani sortidega, mida peagi toodetakse tööstuslikult. 1967.a. töötati välja esimene puuviljatahvel, mis tollal oli Saksamaa sportlastele energiabatooniks. 2002.a. sai ettevõtte nimeks Viba Sweets GmbH. 2004.a. avati esimene Viba jaekauplus, tänaseks on neid avatud juba üle 40. 2012.a. avas Viba esindusliku hoone “World of Experience”, kus asub esinduskauplus, restoran ja interaktiivne näitus Viba toodetest ja tegevustest.
Viba tehas oma ca 240 töötajaga on täna üks suuremaid pralinee ja puuviljatahvlite tootjaid Saksamaal (turuosa suurem kui 60%). Viba toodang on sertifitseeritud IFS sertifikaadiga kõrgeimal tasemel. Viba tootmispõhimõteteks on parim tooraine ja kaasaegne tootmismeetod, aastakümnete pikkune kogemus koos kompetentsiga, innovatsioon ja pidev areng, aga ennekõike kirg selle vastu, mida nad teevad.

Macario S.r.l. See oli 50ndatel. Suvistel pärastlõunatel valmistas vanaema Vittoria Macario värskendavaid jooke täiskasvanutele ja lastele. Koostisained olid lihtsad, maitsed unustamatud. Nii otsustas perekond alustada väikest kodust tootmist, et ka teised saaksid nautida neid tõelisi maitseid. Firma jõudis nii mõnigi aasta kliente rõõmustada, siis aga jäi asutaja vanaks ja otsustas ettevõtte sulgeda. Lugu sellest kogemusest koos vanaema retseptidega innustas ühte lapselast projekti taastama.
Macario liitus Holdim grupiga 2015. aastal. Brändil on uus elu, aga selle traditsioon ja missioon on jäänud muutumatuks: kustutada stiilselt janu, pakkudes jooke, mida iseloomustab lihtne ja autentne maitse. Nagu vanaema Vittorial 50ndatel Macariote kodus tavaks oli.
Miks Macario? 1. kvaliteet – joogid valmistatakse vastavuses toidule seatud standarditele; 2. stiil – 7 joogisordi kujundus on nagu mälestused ja postkaart minevikust, mis kunagi ei tuhmu; 3. lihtsus – igihaljad maitsed, värsked ja autentsed; 4. eksklusiivsus – edasimüüjate jaoks nagu kirss tordil teiste brändide seas, tagab igal juhul tähelepanu; 5. erinevad kasutusvõimalused – tarbitavad nii puhtalt kui erinevates kokteilisegudes.

Windel GmbH & Co. KG on Euroopas asuv kondiitritootja, mis tegutseb kõikides maailma piirkondades ja on tuntud oma loominguliste ja uuenduslike kingituste poolest.
Windel võib pidada ennast pika ajalooga ettevõtteks. See asutati 1900. aastal ja jäi eelmise sajandi 60ndateni piirkondlikuks maiustuste ja kangete alkohoolsete jookide hulgimüüjaks.
Alates 1968. aastast hakkavad Alfred Windel ja tema abikaasa Mechthild Windel arendama kingituste ideed: maitsvad kommid loomingulises ümbrises, milleks oli sageli mingi täiendav ostjale meeldiv toode, näiteks armas plüüsist mänguasi lastele või kena kinkekorv täiskasvanutele.
Mitmete uuenduslike ideede tulemusena kasvas ettevõte dünaamiliselt. 1986. aastal täienes tootevalik šokolaadiga täidetud advendikalendritega. Selles segmendis on Windel tõeliselt ülemaailmne liider, pakkudes ainulaadsete ja loominguliste disainilahendustega advendikalendreid.
Tänapäeval pakub Windel sobivaid magusaid kingitusi igaks tähtpäevaks ja kõigile sihtrühmadele. Toodete hulgas on palju populaarseid klassikuid, mis on juba osa traditsioonist. Kuid tootearendus tagab pidevalt uute ideede ja uuenduslike tootekontseptsioonide lisandumise.
Nii et igal aastal võivad kliendid oodata uusi arenguid. Windel ekspordib oma tooteid üle maailma rohkem kui 50 riiki. Fred Windel juhatab äritegevust juba neljandasse põlvkonda.

Elysberg Confiserie BVBA bränd EMOTI on uhke käies Belgia šokolaadi parimate traditsioonide jälgedes. EMOTI on toonud enam kui 15 aasta jooksul kõrgekvaliteedilisi šokolaaditooteid kogu maailma turgudele.
Parimate võimalike toodete tootmisel pööratakse detailidele tingimusteta tähelepanu. Ei ole oluline, kas ostate EMOTI šokolaadi endale või kellelegi teisele. Tootja mõistab, et igal juhul on kliendil vaja ainult esmaklassilist kvaliteeti ja tootja kohustus on pakkuda ei midagi vähemat.
EMOTI põhjalikkus, vanade heade traditsioonide austamine, huvi uuenduste vastu ja avatus headele uutele ideedele muudab nad perefirmaks, millel on palju eeliseid, mis suudavad edukalt konkureerida turgudel üle kogu maailma. Kõik EMOTI tooted vastavad rahvusvahelise toidu standardi (IFS) rangetele nõuetele.